PERAKENDE
■ Sayısal Reklam, Bilgilendirme Panoları, AVM’ler, perakende ve mağazacılık alanlarında yoğun olarak kullanılmaktadır. Mevcut müşteriler yanında yeni müşterilerin kazanılması, promosyon ve özel pazarlama yöntemlerinin yanında, ürün tanıtımı, müşteri davranışlarını ölçmek gibi uygulama alanları.
■ Promosyon uygulamalarının sık sık yapıldığı perakende satış sektöründe, geçici satış noktası oluşturma, kiosk uygulamaları, yönetim, POS terminal ve ödeme noktalarının hemen kurulması için altyapının sağlanması. Merkezi mağaza, depo ile sürekli bağlantı kurarak stok ve talebi karşılamak.
■ Farklı sahalarda kurulmuş içecek, yiyecek otomatlarının sayısı gün geçtikte artmaktadır. Satışlara bağlı olarak ilgili ürünlerin otomatlardaki mevcut durumlarının izlenmesi, azalan ürünlerin takibi ve yerine yeni ürünlerin konulması için lojistik zincirini bilgilendirme, otomat sıcaklık kontrolü ve güvenliğinin uzaktan izlenerek kontrol edilmesi